Play znowu atakuje, tym razem pakiet medyczny

Pamiętacie temat sieci Play i ich ubezpieczeń na życie? Temat na blogu żyje cały czas, a liczba komentarzy pod wpisem przekroczyła już 90 i większość z nich ma bardzo negatywny wydźwięk. Jeśli złapaliście się na tę ofertę to znajdziecie tam też instrukcje jak z nich efektywnie się wycofać, co oczywiście jest możliwe, ale nie zbyt proste.


Trzeba jednak się pilnować, bo Play zaczyna kolejną kampanię, wczoraj właśnie miałem wątpliwą przyjemność porozmawiać z Panią z P4 na temat pakietu medycznego, jaki mogą mi zaoferować i mogę go opłacać przy okazji faktur za usługi telekomunikacyjne. Tym razem nie miałem czasu na długą rozmowę, więc po 3 twardych "NIE" zakończyliśmy rozmowę (konsultanci na szkoleniach uczeni są, aby się poddać dopiero jak klient powie NIE trzeci raz, jedno NIE nic nie znaczy ;-)).

Szczegółowe informacje można znaleźć bez większych problemów na stronach operatora, pakiet medyczny, w zależności od wybranej przez nas oferty może kosztować od 53,5 PLN do 152 PLN miesięcznie i daje nam możliwość skorzystania z usług specjalistów z różnych dziedzin w placówkach sieci LuxMed. Usługa pojawiła się w Play już pod koniec września, podobno tylko dla wybranych klientów.

Oferta to oczywiście nic wyjątkowego (oczywiście konsultant twierdzi co innego ;-)), a identyczną usługę ma również Orange i co więcej, ta sieć oferuje lepsze ceny, od 45 PLN do 133 PLN i warto użyć tego argumentu w rozmowie z konsultantem, jak chcecie go zbić z tropu. Oferta jest identyczna, bo realizowana przy współpracy z tym samym ubezpieczycielem i też dotyczy przychodni LuxMed.

Swoją drogą to ciekawe, że operator telekomunikacyjny, który prowadzi dochodowy biznes, musi się chwytać takich trików, aby zarobić jeszcze więcej. Z jednej strony staram się to zrozumieć, ale z drugiej jak tak dalej pójdzie, to skutecznie zniechęci to klientów sieci do korzystania z jej usług, bo kto chce być regularnie nagabywany aby wydawać jeszcze więcej? Szczególnie wśród nas, ludzi, którzy znają wartość pieniądza i racjonalizują swoje wydatki.

A zatem moi drodzy pilnujcie się i nie dajcie się naciągnąć... chyba, że jednak po głębszej analizie pakiet ten faktycznie wyda się Wam atrakcyjny, na podanej wyżej stronie można się zapoznać z regulaminem i szczegółami oferty, która pełna jest ciekawych kwiatków. Na przykład pełny pakiet rodzinny obejmuje tylko małżonków i dwójkę dzieci, trzecie ma pecha, do lekarza nie pójdzie... ;-)


Udostępnij

Kamil Pieczonka

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Komentarze
    Komentarze na Facebooku

6 komentarze:

  1. Ja stosuje inną metodę gdy ktoś chce mi wcisnąć np. pakiet medyczny. Odpowiadam "już mam/już korzystam" i po tym nigdy nie dostaje kolejnego pytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to była moja pierwsza reakcja, ale wtedy Pani chciała bardzo wiedzieć, jaki zakres usług ma mój pakiet i ile mnie kosztuje :D bo oni mają lepszy :D

      Usuń
  2. Operatorzy komórkowi robią się powoli jak Google (przy zachowaniu odpowiednich proporcji of course): swoje trzy grosze wrzucają do różnych dziwnych inicjatyw. A jakiś czas temu widziałem gdzieś fajną listę najciekawszych (najśmieszniejszych i najdziwniejszych) sposobów na pozbycie się konsultanta. Może wypróbuję któryś, jak i do mnie Play się zgłosi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie to nie bawi już od bardzo dawna. Kiedyś się jeszcze siliłem na grzeczne odmawianie, później na jak najszybsze „słucham” i „dowidzenia”…

    Ale patrząc obiektywnie w przeszłość, po setce takich telefonów mogę tylko powiedzieć, że żaden z nich nie był wart nawet jednego słowa…

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem klientem Play ale tego pakietu nigdy bym nie kupił.

    OdpowiedzUsuń
  5. > konsultanci na szkoleniach uczeni są, aby się
    > poddać dopiero jak klient powie NIE trzeci raz
    >jedno NIE nic nie znaczy ;-)).

    Wypróbuję, bo do mnie dzwonią codziennie!

    OdpowiedzUsuń