Inteligo zmienia wygląd systemu transakcyjnego

Inteligo już jakiś czas temu odświeżyło swoją główną stronę, ale strona logowania i całego systemu transakcyjnego, nadal pozostawała w niezmienionym, nieco już archaicznym układzie i wyglądzie. Od 27 marca ulegnie to zmianie i moim zdanie, będą to zmiany na lepsze. Owszem, będzie bardziej cukierkowo, ale takie odświeżenie wyglądu raz na jakiś czas na pewno się przydaje. Aby ułatwić swoim klientom przestawienie się na nowy wygląd serwisu transakcyjnego, jeszcze przez 2 tygodnie będzie możliwe użytkowanie starej szaty.

Nie ma ku temu większych powodów, bo na dobrą sprawę, poza samym wyglądem, układ i funkcjonalność w znacznym stopniu się nie zmieniły. To w zasadzie tylko nowa wersja graficzna z ładniejszymi ikonkami i czcionkami. Główna strona logowania będzie wyglądała tak:


Warto na to zwrócić uwagę, żeby 27 marca nie przeżyć zaskoczenia i nie zastanawiać się, czy ktoś czasami nie chce nas oszukać, phishing w dzisiejszych czasach to nie jest już wcale takie rzadkie zjawisko. Po zalogowaniu powita nas natomiast taki ekran:

Tak jak pisałem, poza zmianą wyglądu, sam układ nie uległ większym przeobrażeniom, są nowe ikonki, ale wszystkie są podpisane, więc nie powinno być problemu z przyzwyczajeniem się do nieco innego układu.

Ekran przelewów też nie uległ jakimś dużym zmianom, a szkoda bo mechanizm importu zapisanych odbiorców mógł działać nieco lepiej, bez konieczności przeładowania strony.

Ogólnie zmiany oceniam pozytywnie, tym bardziej, że jest to bodaj pierwsza "renowacja" w Inteligo odkąd pamiętam, a mam tam konto już chyba dobre 6 czy 7 lat. Ciekawe czy podobne zmiany czekają również na serwis iPKO, który bazuje na bardzo podobnej platformie. To na pewno będzie szerzej komentowane, bo nasz rodzimy gigant na pewno z nowoczesności nie słynie.
Udostępnij

RO

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Komentarze
    Komentarze na Facebooku

5 komentarze:

  1. Ciekawe kiedy kolej na Pocztowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inteligo ma całkiem przyjazny serwis transakcyjny, nie ma co narzekać...

      Usuń
  2. Chciałbym zasugerować aby klient miał możliwość wyboru wyglądu serwisu transakcyjnego. Osobiście uważam, iż serwis w wersji kolorystycznej "granat" prezentuje się najlepiej - najbardziej czytelnie, jest intuicyjny i przejrzysty. Skoro widzicie potrzebę wprowadzenia zmian (wersja 2012) to niech to będzie wybór alternatywny a nie jedyny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie do autora wpisu - i nie jestem tutaj ani trochę złośliwy: w jaki sposób argumentuje Pan, iż nowy wygląd jest "lepszy", skoro wymaga średnio 4x więcej przewijania ekranu? Dawniej widziałem na ekranie 10 transakcji (mam rozdzielczość w pionie wcale nie najmniejszą), a obecnie niecałe dwie. To jedna z gorszych zmian, jakie można było wprowadzić. W kategorii przyjazność użytkownika strony banku powinny być pokazywane, jako antyprzykład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie masz racje, ja oceniłem to bardziej pod kątem wizualnym, teraz wygląda bardziej nowocześnie, a przy moim trybie użytkowania systemy Inteligo, czyli wykonania przelewu raz w miesiacu, nie zauważyłem żadnych utrudnień.

      Usuń