Lokata Happy z premią - czas wypełnić formularz

Wszyscy Ci, którzy założyli lokatę z Happy z premią w Idea Banku, powinni już otrzymać maila, w którym proszeni są o uzupełnienie danych do przelewu samej premii. Jako, że wśród czytelników bloga było kilka takich osób, to pozwalam sobie o tym przypomnieć, bo już słyszałem głosy, że często mail wpada do spamu (na pewno w Gmailu). Nadawcą wiadomości jest "noreply@agoraperformance.pl", więc jeśli nie widzicie tej wiadomości to wiecie już jak jej szukać.

Jeśli skasowaliście ją przypadkowo to też nic wielkiego się nie dzieje, bo wystarczy wejść na stronę http://lokata.zpremia.pl/konkurs/zaloguj/ i zalogować się przy pomocy danych, które otrzymaliście przy zakładaniu lokaty. Loginem jest Wasz adres email, a hasło wysłane zostało również ze skrzynki noreply@agoraperformance.pl w dniu, w którym wypełniliście wniosek.

Po zalogowaniu pojawi się odnośnik do formularza, który wygląda tak (nie wiem skąd się tam wzięło to konto, jest to błąd!):

Trzeba podać swój nr konta, uzupełnić dane do przelewu i na wszelki wypadek podać również telefon, który przydatny będzie przy ewentualnej reklamacji. Na wypełnienie formularza macie czas do 30.11.2014, ale lepiej nie odkładać tego na później, bo jest to warunek konieczny aby otrzymać premię. Nie jest też powiedziane, że Ci co zrobią to szybciej, to szybciej dostaną swoją premię. Organizator daje sobie jednak czas do 5 grudnia 2014 na wysłanie 50 PLN, które otrzymacie bezpośrednio od Agory, niezależnie od tego czy Wasza lokata się już zakończyła, czy jeszcze nie :-).

Mam nadzieje, że u nikogo nie będzie problemów, a łowców promocji zapraszam na bloga jeszcze za kilka godzin, bo do zdobycia jest kolejna premia, 70 PLN za założenie konta w BNP Paribas (tym od tabletów ;-)). Konto jest darmowe, ma 3% moneyback i można je zamknąć zaraz po otrzymaniu premii, ale o tym napiszę już w osobnym poście.


Udostępnij

Kamil Pieczonka

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Komentarze
    Komentarze na Facebooku

13 komentarze:

  1. Witam, czy Wam też nie działa email na stronie do logowania? Mi podaje komunikat, że nie ma konta założonego na ten adres (kiedy chcę przypomnieć hasło).

    OdpowiedzUsuń
  2. I nie dostałam maila ani teraz ani w dniu założenia wniosku od noreply@agoraperformance.pl..

    OdpowiedzUsuń
  3. to na jakiej podstawie chcesz wziac udzial w promocji?

    OdpowiedzUsuń
  4. Założyłam lokatę w trakcie trwania promocji z bonusem. A ty od razu dostałeś email od agory?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, z prośbą o aktywację konta i danymi do logowania. I o ile dobrze pamiętam dopiero stamtąd można było przejść do zakładania promocyjnej lokaty w IdeaBank

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli nie dostałaś pierwszego maila z danymi do logowania, to niestety coś poszło nie tak. Mail przychodził odrazu po tym jak wpisało się go na stronie konkursowej, bo trzeba było go potwierdzić.


    Problem w tym, że jeśli mail nie był zarejestrowany to nawet nie masz prawa do reklamacji, bo to można zrobić po zalogowaniu :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ktoś na chwilę obecną nie otrzymał maila potwierdzającego spełnienie warunków promocji pomimo ich spełnienia? Mam tak z jedną z trzech założonych lokat (oczywiście każda na inną osobę). Wiem, że organizator w regulaminie podaje deadline jako 10 listopada ale wolałbym być spokojny, że jednak ta lokata jest któraś w kolejce i mail wkrótce nadejdzie (mimo, że zakładałem ją jako pierwszą z trzech). Po zalogowaniu się do aplikacji otrzymuję komunikat "Konkurs zakończony.
    Rozpoczęliśmy zbieranie danych do przelewów. Jeśli zakwalifikowałeś się do wypłaty premii, zaloguj się i wypełnij formularz." jednak żadnego odnośnika nie widzę, tak jak to ma miejsce w pozostałych dwóch lokatach.

    Następna sprawa to podanie nr konta do wypłaty premii. Może być inne niż te z którego dokonywało się przelewu na konto lokaty (czy można podać w ogóle nr konta na inne imię i nazwisko)? Również czy można podać inny numer konta przy rezygnacji z odnawialności lokaty niż te z którego dokonywało się przelewu? Domyślam się, że lepiej nie kombinować i używać tych samych kont, ale na chwilę obecną gdyby szło podać inne nr rachunku to mógłbym ze spokojem zamknąć 2 rory, które tak naprawdę czekają tylko na zwrot pieniędzy z lokaty.


    Pozdrawiam,
    Jarek

    OdpowiedzUsuń
  8. Nr konta może być dowolny, ale MUSI być na osobę, którą założyła lokatę/zarejestrowała się w promocji. Nie musi to być nr konta, z którego był przelew na lokatę. Tak samo jak chodzi o zwrot środków.


    Z tego co się orientuje, część osób jeszcze nie dostała maili i powinna czekać. Wyślę zapytanie do organizatora i dam znać w komentarzach, bo według mojej wiedzy kampania została już rozliczona i nieco to dziwne, że ktoś miałby nie otrzymać maila z informacją o podaniu nr konta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja założyłem lokatę po okresie uprawniającym do otrzymania premii, bo bez tej premii i tak zdecydowanie warto. Natomiast co do maila z infem o premii to dziwie się, ze zamożny przecież bank nie wysyła maila z prośbą o uzupełnienie danych do premii z własnej domeny, tylko zdecydował sie na usługi agencji afiliacyjnej Agora Performance. Czy nie łatwiej byłoby dostarczyc formularz po prostu w systemie transakcyjnym Idea banku a newsa o nim przysłać na maila z domeny Idea banku, czyli tej, z której przyszedł mail z numerem wniosku i z dokumentami lokaty po wpłynieciu srodków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Premier wypłaca Agora, ona była też organizatorem całej akcji, więc i oni zajmują się dystrybucją maili i wszystkimi formalności. Bank im pewnie tylko zapłacił za każdego użytkownika, który lokatę założył.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie nadal nie ma możliwości wypełnienia formularza.
    Zgłoszenie w promocji dnia 05.10. wniosek wypełniony przez przysłany link aktywacyjny z loginem i hasłem, kasa na lokatę przelana 07.10. a jak się loguję na stronie http://lokata.zpremia.pl/konkurs/zaloguj/ to info:
    "Konkurs zakończony.
    Rozpoczęliśmy
    zbieranie danych do przelewów. Jeśli zakwalifikowałeś się do wypłaty
    premii, zaloguj się i wypełnij formularz." jednak żadnego formularza nie ma. Tylko Regulaminy na dole i "wyloguj się"
    Przychodzą reklamy z adresu noreply@agoraperformance.pl np. o nowej promocji BNP więc mają mnie w bazie.
    Pisałem do nich czyli Agory na "kontakt" z ich strony po zalogowaniu opisując problem z tydzień temu ale bez odpowiedzi!
    Totalny brak profesjonalizmu.
    A czas leci...
    Ktoś coś poradzi? Pod jaki adres email napisać reklamację?

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tego co wiem, to Agora odpisuje i prosi o podane nr lokaty. Kontakt przez formularz powinien wystarczyć. Może ewentualnie do mnie wysłać swój nr lokaty, skontaktuje się z nimi bezpośrednio. Kontakt do mnie na podstronie "o mnie".

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, ja mam podobny problem , otoz zakupilam 2 kupony z grupera na lokate happy, lokaty zarejestrowalam z 2 roznych kont mailowych na siebie i meza, obydwie lokaty zalozone w tym samym czasie, przelane pieniadze, moja lokata rozliczona dostalam bonus od agory w postaci 50 zl a u meza cisza....wielka cisza jak makiem zasial, zaczelam przegladac stare maile i co..na swoim mailu znalalzlam info od agory informujacy zalozeniu lokaty i prosba o aktywawacje konta, a u meza tego maila nie znalazlam (niestety w tym tez dniu mial problemy ze skrzynka, musial na nowo reaktywowac swojego outlooka,ale..) zastnawiajace jest jak mozliwe jest zalozyc lokate happy z grupera gdzie polowa zostala zauwazona przez agore, a polowa wprawdopodobnie nie wiec nie zostala u nich zrobiona aktywacja (bo rozumiem ze tylko w ten sposob mozna dostac premie). Czy ktos moze mi pomoc zrozumiec dzialanie? bo powiem szczerze ze kolejny raz nie bedzie mi sie chcialo bawic w takie zakladnie lokat przez 5 innych przedstawicieli by ostatecznie nie zyskac wiecej..pozdrawiam Dominika

    OdpowiedzUsuń