Zapisz się na nowy mBank i zacznij zarabiać

Z tym zarabianiem to kwestia dyskusyjna, ale tytuł ma za zadanie przyciągnąć czytelnika i mam nadzieję, że to mi się udało zrobić :-). Generalnie to nie wiem czy mogę pisać o tym nowym mBanku, bo podobno na najbliższe tygodnie planowana jest rozbudowana kampania na różnych poczytnych blogach, a skoro nic o tym nie wie nawet AppFunds, to chyba blogów finansowych nikt nie bierze w niej pod uwagę ;-). Kończmy jednak narzekanie i przyjrzyjmy się krytycznym okiem mBankowi i mOkazjom, bo w sieci znajdziecie tylko wpisy sponsorowane ;-).

Dzisiaj ruszyła strona nowego mBanku, a wraz z nią konkurs, w którym za polecenie konta i przejścia na nową wersją systemu transakcyjnego (namiastkę można zobaczyć tutaj) można zbierać punkty i wygrywać nagrody. Samo zbieranie punktów jednak nie wystarczy, bo trzeba też odpowiadać na pytania i to pytania kreatywne. Nie mniej jednak jeśli chcecie być w pierwszej grupie osób, które skorzystają z nowego mBanku, to możecie składać wnioski, robimy to przez system transakcyjny logując się swoimi danymi (albo zakładając od nowa konto, w promocji można otrzymać 100 PLN do wydania w mOkazjach). Wygląda to mniej więcej tak jak poniżej, a jeśli chcecie skorzystać z mojego linku referencyjnego to kliknijcie tutaj (jak nie chcecie, to wystarczy wejść na stronę główną serwisu i tam już dacie sobie rade ;-)).




Generalnie konkurs ciekawa sprawa, główny gdzie liczą się polecenia nowego mBanku, jest ich 1101, Toyota Auris, 100 iPadów mini i 1000 abonamentów Spotify (taki serwis muzyczny, abonament na rok). Dodatkowo co tydzień, przez 6 tygodni, kilkanaście mocno nietypowych nagród. W pierwszym etapie np. 14 "mądrych zegarków" Sony. O tym czy warto się zapisać, to już sami musicie zdecydować, pewnie grono osób, które będzie chciało zostać przy starym systemie transakcyjnym będzie spore, ale docelowo wszyscy przejdą do nowego mBanku, więc i tak każdy będzie się musiał przyzwyczaić.

Przejdźmy jednak teraz tego zarabiania, bo już dzisiaj startuje oferta mOkazje, która będzie powiązana z nowym mBankiem, a do skorzystania z której MUSICIE mieć Facebooka. To pierwszy minus, bo co z tego, że 10 mln Polaków korzysta z Facebooka, skoro to nadal jest tylko nieco ponad połowa potencjalnych klientów mBanku? Brakuje tutaj chociażby aplikacji mobilnej, która dawałaby moim zdaniem łatwiejszy dostęp do tych promocji, ale to łatwo można poprawić w przyszłości.

Sama idea mOkazji jest ciekawa, w aplikacji na Facebooku w tej chwili jest 5 promocji, możecie wybrać sobie np. 10% zniżki za następne zakupy w Leroy Merlin czy 7% w CDP.pl, wszystkie zniżki są niestety jednorazowe. Za to skorzystanie z nich jest całkiem proste, wystarczy wyrazić taką chęć w aplikacji, a później za zakupy zapłacić dowolną kartą mBanku. Rabat zostanie przyznany automatycznie i wróci do nas w żywej gotówce w ramach usługi money-back. Aplikacja przy okazji zlicza wszystkie nasze oszczędności, mBank szacuje, że przeciętny użytkownik zaoszczędzi nawet ponad 1000 PLN rocznie, co wydaje się już konkretną kwotą. Miejmy tylko nadzieje, że pojawi się więcej ofert, bo pierwsze 5 to nie tak dużo, tym bardziej, że są jednorazowe.


To podobno pierwsze odsłona, a w najbliższych tygodniach ma być jeszcze wiele ciekawych wydarzeń związanych z mBankiem, więc z pewnością warto obserwować sytuację, tym bardziej, że Alior Sync wygląda na bank, któremu skończyła się amunicja, a rynek ja wiadomo, nie znosi pustki :-).
Udostępnij

RO

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Komentarze
    Komentarze na Facebooku

6 komentarze:

  1. Wracamy do komentarzy z Bloggera, bo z tego co widze na Google+ bez konta na Google+ praktycznie nie szło dodać komentarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamil Pieczonka25 kwietnia 2013 01:55

    Komentarze z Google+ nie zdały relacji, zobaczymy jak nam pójdzie z Disqusem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odnoszę wrażenie, że można zaoszczędzić 1000 zł pod warunkiem wydania 10.000 na rzeczy, których nie zawsze potrzebuję - też mi oszczędność!

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz czas na nowy mBank. Przypomnę, że cały BRE Bank zmieni swoja markę oraz marki detali (mBank i MultiBank) na markę mBank z nowym logo (potrwa to do końca roku i docelowo będzie tylko mBank z oddziałami obecnego MultiBanku i BRE Banku). Natomiast Aliorowi trudno walczyć z potężnym mBankiem, choć Sync najprawdopodobniej długo pozostanie bezwarunkowo darmowy (choć cashback jest już mocno ograniczony i obwarowany kilkoma warunkami). Konkurencją dla Synca jest natomiast Meritum Bank ze swoim nowym Prostym Kontem Osobistym. Ów Meritum Bank ma system transakcyjny znacznie lepszy niż Sync (plusem Synca jest opcja zastąpienia hasła wzorem rysowanym na matrycy 5x5 pól) oraz możliwość zamawiania online raportu BIK (także w wersji po angielsku dla banku zagranicznego). BIK online ma oprócz Meritum chyba tylko Inteligo, więc choćby dla dostępu do raportów o sobie warto mieć w Meritum konto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamil Pieczonka27 kwietnia 2013 20:53

    iPKO tez ma dostęp do BIK, tak samo jak Inteligo i wydaje mi się, że jeszcze w jakimś jednym banku to widziałem, ale przecież też nic nie stoi na przeszkodzie aby sobie taki raport zamówić na stronach BIK, więcej zabawy, ale przecież nie robimy tego co miesiąc ;-)


    Co do mOkazji, w tej chwili nic tam ciekawego nie wypatrzyłem i jednak są pewne kwiatki, np. ta promocja 100 PLN na start, ma być okazja na BP, ale tylko na stacjach, których BP jest właścicielem, a np. w pomorskim jest taka jedna i to w Kwidzynie, a nie w Trójmieście, więc słabo. Ma być też oferta Lidla to może być ciekawsze, bo to popularna sieć. Generalnie za wcześnie jeszcze aby ten program oceniać, ale realizacja z pewnością jest świetna, chociaż wolałbym aplikację na smartfona, a nie na Facebooku, która pokaże mi powiadomienie o promocji np. jak bedę w pobliżu danego sklepu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinnan byc zakladka po zalogowaniu do konta mOkazje wybieram rabat i gotowe, a nie jakis FB i sprzedawanie siebie i znajomych - albo specjalnie teraz zakladac konto na tym!

    OdpowiedzUsuń